Medlemmer kan gratis benytte foreningens lokaler i forbindelse med supervision, møder i erfagrupper, netværksgrupper mv. Dog forudsætter gratis brug af lokaler, at der er tale om ikke-betalte arrangementer.

Foreningens kredse, sektioner og selskaber benytter også lokalerne til aktiviteter som fx undervisning og møder.

Frem til omkring kl. 16.00 befinder både sekretariat og medlemmer sig i huset. Om aftenen har medlemmerne det som regel for sig selv. Det fungerer fantastisk pga. gode systemer og alles bidrag til at holde lokalerne ryddelige og behagelige. 

Mottoet er: Efterlad lokalet i samme stand, som du forventer at overtage det.

illustration af foreningen

Åboulevarden 31, 2. sal, 8000 Aarhus C

Alt om huset på Åboulevarden

 Velkommen i Dansk Psykolog Forenings hus

Her kan du læse om, hvordan du kommer ind, dørkoder, bordopstilling, forplejning, kantine, AV-udstyr, internet og hvordan du gerne må efterlade lokalerne.

Bestilling / Afbestilling

Bestilling af mødelokaler
Foregår på telefon eller via mail: booking@dp.dk

Afbestilling af mødelokaler
Skal ske hurtigst muligt og senest en uge før afholdelse af mødet for at undgå betaling.

Lokaler

Lokale Floden – plads til 49 personer (stoleopstilling)

Lokalet står med opstilling til 24 personer.
Lokalet afleveres med den opstilling, der er i lokalet ved ankomst.

  • Adgang til projektor og pc
  • Whiteboard og flipover

[Fotografen er på vej]

 

Lokale Åen – plads til 30 personer (stoleopstilling)

Lokalet står med opstilling til 22 personer.  Lokalet afleveres med den opstilling, der er i lokalet ved ankomst.

  • Adgang til projektor og pc
  • Whiteboard og flipover

[Fotografen er på vej]

 

Lokale Bækken – mødebord til 12 personer

  • Videoudstyr til konference
  • Whiteboard og flipover
  • Mulighed for tilslutning til storskærm fra egen pc

Se billeder af møderummet Bækken

 

Grupperum – mødebord til 6 personer

  • Whiteboard og flipover

Se billeder af grupperummet

Forplejning

Lånet af lokaler omfatter udelukkende brugen af lokaler og AV-udstyr. Det betyder, at I selv står for forplejningen. Læs nedenstående nøje – der er hjælp at hente, men også retningslinjer som skal følges, for at alle brugere har en god oplevelse. I kan være flere, der bruger køkkenet og kantinen på en gang:

  • I er velkommen til at bruge kantinen og køkkenet
  • Der kan gratis tages kaffe, te og vand i kaffebaren og vandkøleren. Skal du lave kander med kaffe, skal det brygges i køkkenet på kaffemaskinen, brug elkogeren til tekanderne. Der står termokander i de høje hvide skabe – der står samtidigt kander til koldt vand.
  • Brug om muligt vores engangsbestik/tallerkner.
  • Husk at sætte service på plads og i opvaskemaskinen i vores køkken.
  • Hvis du afholder et stort kursus/temadag mv., er det vigtigt du sørger for oprydning imellem måltider og pauser – der kan nemlig være flere i huset, der bruger vores lokaler.
  • Ryd op og vask borde af efter afholdelse af kursus eller møde – måske kommer der nogen og skal bruge lokalet og kantinen efterfølgende.
Brug af huset

Røgfrit miljø

Dansk Psykolog Forening på Åboulevarden har røgfrit miljø –  dvs. der skal ryges udenfor, helt nede på gaden – nyd samtidigt udsigten til Åen

Brug af lokaler, trådløst netværk og AV-udstyr

Der ydes ingen service i forbindelse med lån af lokaler. Det betyder, at opstilling og oprydning skal organiseres af den ansvarlige for lånet. Lokalet afleveres med den opstilling, der er i lokalerne ved ankomsten.

Trådløst netværk

Du finder nemt koden som hænger rundt omkring i huset .
AV-udstyr og PCEr der udfordringer med AV-udstyr eller PC i tidsrummet fra kl. 15.00 – 20.00 i hverdage eller i weekenden mellem kl. 8.00 – 11.00 kan du ringe til kursuscentret i København på mobil: 92 44 11 17.

Her er praktiske oplysninger til dig, der har booket lokale i åbningstiden

Hvordan kommer jeg ind og ud?

  • Når adgangsdøren er låst, kan den åbnes i nogle sekunder ved hjælp af et tryk på kontakten med teksten ”DØR KONSTANT”. Rør ikke ved andre kontakter.
  • Skulle det ske, du kommer inden personalet – tryk da koden på panelet.
  • Bemærk: Døren i gadeplan på Åboulevarden 31 er åben mandag til torsdag til kl. 20.00 og fredag til kl. 16.00 – Uden for dette tidsrum kan man ikke komme ind i opgangen – men man kan godt komme ud.
Her er praktiske oplysninger til dig, der har booket lokale uden for åbningstiden

Hvordan kommer jeg ind?

  • Døren i gadeplan på Åboulevarden 31 er åben mandag til torsdag til kl. 20.00 og fredag til kl. 19.00. Uden for dette tidsrum kan man ikke komme ind i opgangen – men man kan godt komme ud.
  • I weekenden er døren låst i gadeplan, og der skal bruges nøgle for at komme ind. Døren skal forblive låst på Åboulevarden – den må IKKE stå åben, hverken på den ene eller anden måde.
  • Uden for døren på 2. sal, er der en dørkode –  her tastes dør-koden.
  • Inden for døren på 2. sal slås låsemekanismen fra: Tryk på den øverste kontakt, så teksten ”DØR KONSTANT” på kontakten er trykket ind nederst.
  • Når mødedeltagerne er ankommet og mens mødet er i gang: Låsemekanismen slås til igen – ”DØR KONSTANT” skal være trykket ind øverst.
  • Når døren er låst, kan den åbnes i nogle sekunder ved hjælp af et tryk på kontakten med teksten ”DØR”.
  • Når den sidste forlader lokalerne tjekkes udefra at døren er låst – VIGTIGT!
KONTAKTPERSONER

Mie Von Holstein-Rathlou
Mail: mhr@dp.dk
Telefon: 35259747

Kontakt vedrørende betaling:

Sonja Andersen
Mail: san@dp.dk
Tlf.: 35 25 97 41

Start med at skrive, og tryk Enter for at søge