Hvem kan benytte lokalerne?

Medlemmer kan gratis benytte foreningens lokaler i forbindelse med supervision, møder i erfa-grupper, netværksgrupper mv. Brug af lokaler forudsætter dog, at der er tale om ikke-indtægtsgivende arrangementer.

Kredse, sektioner og selskaber benytter også lokalerne gratis til aktiviteter som fx undervisning og møder.

Hvordan får jeg hjælp til det praktiske?

Frem til omkring kl. 16.00 befinder både sekretariat og medlemmer sig i huset. Du kan fortsat altid få hjælp af kursuscentret, som du finder i receptionen, lige når du kommer ind.

Om aftenen har medlemmerne som regel huset for sig selv. Du kan dog få hjælp i kursuscentret, der om aftenen er bemandet med psykologistuderende fra kl. 15:30-20:00 og i weekenden kl. 08:00-11:00.

Det fungerer fantastisk pga. gode systemer, og fordi alle bidrager til at holde lokalerne ryddelige og behagelige. 

Hvordan booker jeg lokaler?

Kredse, sektioner og selskaber booker lokaler og forplejning her.

huset

Huset i Stockholmsgade 27 på Østerbro var indtil 1942 ejet af Den Farmaceutiske Læreanstalt

Alt om huset i Stockholmsgade

Dansk Psykolog Forening, Stockholmsgade 27, 2100 København Ø

Lokaler

Her kan du læse om husets forskellige mødelokaler samt lokalernes faciliteter. Klik på linkene for at se billeder af lokalerne.

Stuen A
Er placeret i stuen til højre for receptionen.
Der er plads til 21 personer ved opstilling i hestesko og 24 personer ved opstilling i ø-grupper.
AV-udstyr: PC, projector, Click-share, DVD afspiller, højttaler. Ønskes brug af overhead og VHS videoafspiller, kontakt servicemedarbejderen.
Udstyr: Whiteboard og flipover.
Der er let adgang for kørestolsbrugere.

Se billeder af Stuen A

Stuen B
Er placeret i stuen til højre for receptionen forbi mødelokalet stuen A.
Der er plads til 8 personer og man sidder rundt om et firkantet mødebord.
Udstyr: PC, touch-skærm, whiteboard og flipover.
Der er let adgang for kørestolsbrugere.

Se billeder af Stuen B

2A
Er placeret på 2. sal til højre
Der er plads til max. 60 personer i bordopstilling og 76 personer i stolerækker.
AV-udstyr: PC, projector, dvdafspiller, højttaler, microfoner; 1 håndholdt og 1 clips. Ønskes brug af overhead og VHS videoafspiller, kontakt servicemedarbejderen.
Udstyr: Whiteboard og flipover.
Der er let adgang for kørestolsbrugere.

Se billeder af 2A

3A
Er placeret på 3.sal. Hovedtrappen går til 2.sal. På 2. sal skal man til venstre op ad en vindeltrappe.
Der er plads til 18 personer og man sidder ved et ovalt bord.
AV-udstyr: PC, projektor, DVD, højttaler. Ønskes brug af overhead og VHS videoafspiller, kontakt servicemedarbejderen.
Udstyr: Whiteboard og flipover.
Der er ikke let adgang for kørestolsbrugere, da man skal op ad flere trappetrin

Se billeder af 3A

3B
Er placeret på 3.sal. Hovedtrappen går til 2.sal. På 2. sal skal man til venstre op ad en vindeltrappe.
Der er plads til 16 personer og man sidder rundt om et firkantet mødebord.
Udstyr: PC, touch-skærm, whiteboard og flipover, videokonference.
Der er ikke let adgang for kørestolsbrugere, da man skal op ad flere trappetrin

Se billeder af 3B

ANDRE MULIGHEDER

DGI-byen: Tietgensgade 65, 1704 København V, Telefon: 33 29 80 00

Forplejning

Dansk Psykolog Forenings kantine står for den daglige forplejning til kursister, mødedeltagere og personale. 

Kantinen arbejder for at levere forplejning, der er sund og  varieret efter årstiden.

Bestilling af forplejning skal ske i forbindelse med mødebookingen i så god tid som muligt her.

Morgenmadsservering
For kursister og mødedeltagere i mødelokalerne, hvor det daglige sortiment er: kaffe, te, hjemmebagt grovbrød, rugbrød, smør, ost og marmelade.

Formiddagsservering
For kursister, mødedeltagere og gæster i mødelokalerne, hvor det daglige sortiment er: kaffe, te, chokoladecroissant, tebirkes, frugt, vand og økologisk juice (æble/appelsin).

Frokostservering kl. 12-13:15
For kursister, gæster, mødedeltagere og personale fra en tag-selv-buffet i kantinen, hvor det daglige sortiment kan være: grønne hjemmelavede salater, lune retter dagligt, kold/varm suppe, brød, vegetariske retter og ost.
Der kan bestilles sandwich, såfrem der kun spises i kursuslokalet.

Eftermiddagssortiment
For kursister, mødedeltagere og gæster i mødelokaler eller kantinen, hvor sortimentet er: kaffe, te, frugt, kage, mørk chokolade 70 %, slik, vand, økologisk juice (æble/appelsin) og hjemmebagt brød med pålæg og ost til op til 15 personer i hvert lokale.

Aftensortiment
Rugbrøds-sandwich eller sandwich med lyst/mørkt brød bestilles 2 dage før arrangement ved mindre end 10 personer, ellers 7 dage før.

Platte (max. 15 personer) med brød, ost, pålæg og tilbehør f.eks. oliven, hummus eller andet. Bestilles 7 dage før arrangement.

For forretningsudvalg, etiknævn, faste udvalg, fagnævn og arbejdsgrupper nedsat under bestyrelsen. Sortimentet er: menu svarende til den, der er serveret til frokosten. Man betjener sig selv.

Weekend
For kursister og mødedeltagere er sortimentet kage eller mørk chokolade 70 % og drikkevarer.

Drikkevandskøler På hver etage (undtaget stueetagen) er der etableret drikkevandskølere (i kantinen både med og uden brus). Der er kander og krus stillet til rådighed. Drikkevandskølerne kan benyttes ved høflig selvbetjening eller der kan bestilles vand fra drikkevandskøler ved bookingen.

Økologisk juice og vand
Sortimentet er æble og appelsin samt danskvand fra drikkevandskøler i kantinen. Bestilles ved mødebookingen.

Kaffe og te
På 2. sal og på 3. sal er der kaffemaskiner og elkedler. Her kan man vælge selv at lave te/kaffe. Endvidere er der termokander til fri afbenyttelse. I kantinen kan man hente kaffe fra kaffeautomaten. Der kan bestilles kaffe/te ved mødebookingen, så står kaffe/te klar i mødelokalet ved ankomsten.

Kaffeautomat
Er placeret i kantinen. Her er der et større udvalg og der er høflig selvbetjening og fri afbenyttelse.

ANDRE MULIGHEDER

Hvis man ønsker at spise uden for Stockholmsgade, kan anbefales:

Cafe Marzano
Lundsgade 7
2100 København Ø
Telefon: 4025 4125

Statens Museum For Kunst
Sølvgade 48
1307 København K
Telefon: 33 74 84 00

Aamann’s
Øster Farimagsgade 12
2100 København Ø
Mail: booking@aamanns.dk
Telefon: 35 55 33 10

Ønskes take-away udefra aften/weekend, kan anbefales:

Byens Smørrebrød København

Bagels Corner

Aamanns smørrebrød

Priser

Priser på forplejning 

Priserne er justeret 18. marts 2015.

Forplejning Priser pr. person
Kaffe og te serveres i termokander 6,00 kr
Morgenmad: Hjemmebagt brød med tilbehør (smør, ost og marmelade) 16,00 kr.
Kage 14,00 kr.
Buffet (inkl. drikkevarer) 110,00 kr.
Koldt vand med brus på termokande 2,50 kr.
Koldt vand på termokande 1,00 kr.
Økologisk juice (æble/appelsin) – (5 pers.pr. kande) Prisen er pr. person 7,00 kr.
Øl 10,00 kr.
Vin pr. glas 15,00 kr.
Frugt 10,00 kr.
Slik 12,00 kr.
Sundt slik 12,00 kr.
Mørk chokolade 70 % 10,00 kr.
Hjemmebagt brød med pålæg og ost. (Eftermiddag og aften) 50,00 kr.

Bestilling

Bestilling

Bestilling af forplejning skal ske i forbindelse med mødebookingen i så god tid som muligt her. Al bespisning skal bestilles 7 dage før det bestilte arrangement. Antallet af mødedeltagere kan justeres indtil en uge før arrangementet afholdes.

Enkeltmedlemmer kan bestille lokaler og forplejning ved at rette henvendelse til kursuscentret:

Servicemedarbejder, Jan Aarup Petersen
Mail: jap@dp.dk

Service- og trivselschef, Heidi Hilmar Svane
Mail: hsh@dp.dk. Tlf.: 35 25 97 26

Telefon: 35 26 99 55.
Email: kursuscenter@dp.dk

Antal deltagere og bestilling af forplejning
Bestilling af forplejning skal ske i forbindelse med mødebookingen.
Antallet af mødedeltagere kan justeres indtil en uge før afholdelse af arrangementet/mødet.

Vær i god tid
Da vores mødelokaler er booket lang tid ud i fremtiden, især det store lokale 2A, er det en god idé at være i god tid, når du ønsker at booke et lokale.

Afbestilling
Skal ske så hurtigt som muligt samme sted, hvor du bestiller, og senest en uge før afholdelse af arrangementet/mødet.

Kopier
Kopier af undervisningsmateriale bestilles 3 dage før afholdelse af et kursus, såfremt Kursuscentret skal stå for kopieringen.

Sort/hvid kopi: kr. 0,50 pr. stk.
Farve kopi: kr. 0,75 pr.stk.

Tager kopieringen mere end 1 time, afregnes der med 160 kr. pr. arbejdstime (over 100 stk.).

Kontakt: jap@dp.dk

Brug af huset

Brug af huset
Huset i Stockholmsgade er et aktivt medlemshus. Nedenfor finder du nogle retningslinjer for, hvordan vi færdes i det.

Elevator
Der er elevator hele vejen op i huset. Elevatoren findes ind gennem glasdøren til venstre for hovedtrappen.

Handicapfaciliteter
Der er adgang for handicappede i dagtimerne fra kl. 9.00 – 16.00.
Adgangen er ved glaspartiet Stockholmsgade 27. Derfra er der elevator op til de øvrige etager.

Efter kl. 16.00 og i weekenden skal der benyttes nøgle. Dette aftales med servicechef Heidi Svane Hansen, hsh@dp.dk, mobil: 22669017 eller servicemedarbejder Jan Aarup Petersen, jap@dp.dk, mobil 40616971.

Lokalerne stuen A, stuen B og 2A er velegnet til kørestolsbrugere.
Lokalerne 3B og 3A er ikke velegnet til kørestolsbrugere, da der er flere trappetrin op til lokalerne.

Der er handicaptoiletter i kælderetagen ved siden af kantinen samt på 2. sal tv.

Kaffe/te engangsservice
Det er muligt – og gratis – selv at lave kaffe i forbindelse med alle mødelokaler. Desuden er der engangsservice samt diverse kander m.v. til fri afbenyttelse.

Har du brug for noget specielt service, kan du bestille det, når du mødebooker.

Kantinen
Kantinen benyttes udelukkende til at indtage mad og drikke. Til møder skal der benyttes mødelokaler.

Der er fast bordopstilling i kantinen. Ændres bordopstillingen beder vi om, at alt bringes på plads igen, inden man forlader lokalet.

Køkkenet
Betjenes af personale frem til kl. 13.00. Herefter kan køkkenet ikke benyttes.

Parkering
Der kan parkeres i Stockholmsgade mod betaling som i det øvrige København. Du kan betale (og forlænge) din parkering via mobil til EasyPark på 70 22 12 45 (eller via EasyParks App). Områdekoden er 3200.

Der kan ikke parkeres i gården, da parkeringspladserne er forbeholdt sekretariatet.

Der findes cykelstativer foran bygningen.

Rygning
Er kun tilladt uden for bygningen. Det er vigtigt, at de opsatte askebægere benyttes.

KONTAKTPERSONER

Kursuscenter
tlf.: 35 26 99 55
kursuscenter@dp.dk

Service- og trivselschef, Heidi Hilmar Svane
tlf.: 35 25 97 26 mobil: 22 66 90 17
email: hsh@dp.dk

Servicemedarbejder, Jan Petersen
tlf.: 35 25 97 15 mobil: 40 61 69 71
email: jap@dp.dk

Aften og weekend-studenter
tlf.: 92 44 11 17

Kontakt vedrørende betaling:

Sonja Andersen
Mail: san@dp.dk
Tlf.: 35 25 97 41

Allergener

Har du allergi over for en eller flere fødevarer – kan du altid spørge ind til ingredienserne i maden hos kantinepersonalet.

Du kan sende en mail, såfremt du har spørgsmål eller ønsker til forplejningen til kantine@dp.dk.

Jo før vi kender dit behov, jo bedre kan vi opfylde dit ønske.

Start med at skrive, og tryk Enter for at søge