Hands on med de sociale medier

 I

Synes du social mediestrategi er spændende, og leder du efter hurtig inspiration? Gik du glip af en plads på vores uddannelsesdage ’Profiler din virksomhed på de sociale medier’, så fortvivl ej! Vi deler ud af guldkornene og giver dig et indblik her.

I december måned 2014 deltog ca. 50 medlemmer i et inspirationsarrangement, som blev afholdt i København og Århus. Her blev de introduceret til sociale medier, og hvorfor det er relevant at profilere sin virksomhed på de sociale medier. De fik desuden inspiration fra fagfæller, der allerede har gjort sig erfaringer med at profilere sig på sociale medier. Arrangementet fik gode evalueringer, og mange har tilkendegivet, at de gerne vil arbejde videre med at profilere deres virksomhed på sociale medier.

Derfor slog vi fredag den 27. februar dørene op til et 3-dages arrangement om social mediestrategi i det indre København. Kurset har været åbent for alle, men har især tiltrukket de selvstændige psykologer – for hvordan er det lige, at man som psykolog profilerer sig bedst og kommunikerer med sine målgrupper på de mange forskellige medieplatforme?

Spørger man kursusleder, Charlotte Mannstaedt, er kernebudskabet til alle psykologer, at det handler om at skabe relationer – ikke om at sælge!

Vil du have succes med profilering på de sociale medier? Så er følgende tre spørgsmål, måske værd at overveje:

1. Hvad ved du mere om end de fleste?
2. Hvem kan være interesserede I at vide, hvad du kan, gør, tænker i forbindelse med din virksomhed?
3. Hvad kan du give væk gratis, som har reel værdi for andre?

Synes du social medie strategi er spændende og leder du efter hurtig inspiration? Så kan du finde første del af kurset på vores slideshare her.

Socialemedier

 

Start med at skrive, og tryk Enter for at søge