Må vi komme forbi?

 I

Dansk Psykolog Forenings virke og sammenhængskraft afhænger af dialog med og mellem jer som medlemmer. Vores 67-årige historie har været præget af nærmest konstant vækst i både antallet af medlemmer og i de typer af fora, hvor vi møder hinanden. Det frivillige engagement driver både udvalg, fagnævn, møder i kredse, sektioner og selskaber, udveksling og diskussioner på de sociale medier og i bladet osv.

Når vi har lejlighed til at ses, er temaerne i de engagerede diskussioner mangfoldige. Vi når omkring aktuelle politiske dagsordener, demokratiske forhold i foreningen, faglig udvikling og vilkår for beskæftigelse, etiske problemstillinger og foreningens historie blandt flere. Vi deltager, vi lytter, og vi tør blive klogere på hinanden.

For nu at konkretisere: Ved sommerens begyndelse delte jeg en fin oplevelse med medlemmer af Kreds Aalborg, hvor jeg var blevet inviteret til medlemsmøde. Her fik vi lejlighed til både at fortælle om foreningens aktuelle initiativer, fx psykiatrihandlingsplan, frivilligpolitik, inklusion mv. og til at debattere emner som specialpsykologuddannelserne, sundhedsforsikringer
og holdninger til rituel omskæring.

Jeg går altid beriget fra sådanne møder, dels fordi I giver mig mulighed for at høre helt direkte og ufiltreret, hvad der er vigtigt for jer, netop dér hvor I er, dels fordi debatterne og dialogerne i sig selv er med til, at vi sammen bliver klogere på foreningens politik og strategiske arbejde.

Så kære alle: Bestyrelsen vil meget gerne inviteres på besøg. På arbejdspladser, i kredse, selskaber og sektioner. Med mulighed for, at I ikke kun får mulighed for at spørge ind til alle sagerne på bestyrelsens bord, men endnu vigtigere: at vi får lejlighed til at høre, hvad der er vigtigt for jer.

Dagsordenen er jeres. Mon I giver en kop kaffe?

Leder (pdf)

Kommentarer
  • Cinta
    Svar

    HejJeg er nf8dt til lige at kommentere ogse5. Det er nogle gange for nemt bare at brkoke sig der findes ikke den udbyder i Danmark der ikke halter en smule et eller andet sted. Jeg har omkring 45 dome6ner hos one.com, 12 14 stk. hos UnoEuro og nogle stykker hos Servage.One.com har i alle e5rene synes jeg siden 2005 leveret hvad de skulle i kundepleje og support. Jeg kunne klage over sme5ting, men det ville jeg kunne alle steder.One.com leverer et godt produkt til en god pris. Jeg kan finde et enkelt omre5de hvor jeg mener at deres ydelse burde tunes lidt: DNS, viderestilling (301) ellers: intet at klage over.

Skriv en kommentar

Start med at skrive, og tryk Enter for at søge