Kredse, sektioner, selskaber og faglige netværk kan gratis benytte lokalerne til aktiviteter som fx undervisning og møder. (Se liste over godkendte kredse, sektioner, selskaber og netværk).

Frem til omkring kl. 16.00 befinder både sekretariat og medlemmer sig i huset. Om aftenen har medlemmerne det som regel for sig selv. Det fungerer fantastisk pga. gode systemer og alles bidrag til at holde lokalerne ryddelige og behagelige. 

Mottoet er: Efterlad lokalet i samme stand, som du forventer at overtage det.

Aarhus 2 600

Åboulevarden 31, 2. sal, 8000 Aarhus C

Alt om huset på Åboulevarden

 Velkommen i Dansk Psykolog Forenings hus

Her kan du læse om, hvordan du kommer ind, dørkoder, bordopstilling, forplejning, kantine, AV-udstyr, internet og hvordan du gerne må efterlade lokalerne.

Bestilling / Afbestilling

Bestilling af mødelokaler
Foregår på telefon eller via mail: booking@dp.dk

Afbestilling af mødelokaler
Skal ske hurtigst muligt og senest en uge før afholdelse af mødet for at undgå betaling.

Lokaler

Lokale Floden – plads til 49 personer (stoleopstilling)

Lokalet står med opstilling til 24 personer.
Lokalet afleveres med den opstilling, der er i lokalet ved ankomst.

  • Adgang til projektor og pc
  • Whiteboard og flipover

Se billeder af møderummet Floden

 

Lokale Åen – plads til 30 personer (stoleopstilling)

Lokalet står med opstilling til 22 personer.  Lokalet afleveres med den opstilling, der er i lokalet ved ankomst.

  • Adgang til projektor og pc
  • Whiteboard og flipover

Se billeder af møderummet Åen

 

Lokale Bækken – mødebord til 12 personer

  • Videoudstyr til konference
  • Whiteboard og flipover
  • Mulighed for tilslutning til storskærm fra egen pc

Se billeder af møderummet Bækken

 

Grupperum – mødebord til 6 personer

  • Whiteboard og flipover

Se billeder af grupperummet

Forplejning

Lånet af lokaler omfatter udelukkende brugen af lokaler og AV-udstyr. Det betyder, at I selv står for forplejningen. Læs nedenstående nøje – der er hjælp at hente, men også retningslinjer som skal følges, for at alle brugere har en god oplevelse. I kan være flere, der bruger køkkenet og kantinen på en gang:

  • I er velkommen til at bruge kantinen og køkkenet
  • Der kan gratis tages kaffe, te og vand i kaffebaren og vandkøleren. Skal du lave kander med kaffe, skal det brygges i køkkenet på kaffemaskinen, brug elkogeren til tekanderne. Der står termokander i de høje hvide skabe – der står samtidigt kander til koldt vand.
  • Brug om muligt vores engangsbestik/tallerkner.
  • Husk at sætte service på plads og i opvaskemaskinen i vores køkken.
  • Hvis du afholder et stort kursus/temadag mv., er det vigtigt du sørger for oprydning imellem måltider og pauser – der kan nemlig være flere i huset, der bruger vores lokaler.
  • Ryd op og vask borde af efter afholdelse af kursus eller møde – måske kommer der nogen og skal bruge lokalet og kantinen efterfølgende.
Brug af huset

Røgfrit miljø

Dansk Psykolog Forening på Åboulevarden har røgfrit miljø –  dvs. der skal ryges udenfor, helt nede på gaden – nyd samtidigt udsigten til Åen

Brug af lokaler, trådløst netværk og AV-udstyr

Der ydes ingen service i forbindelse med lån af lokaler. Det betyder, at opstilling og oprydning skal organiseres af den ansvarlige for lånet. Lokalet afleveres med den opstilling, der er i lokalerne ved ankomsten.

Trådløst netværk

Du finder nemt koden som hænger rundt omkring i huset .
AV-udstyr og PCEr der udfordringer med AV-udstyr eller PC i tidsrummet fra kl. 15.00 – 20.00 i hverdage eller i weekenden mellem kl. 8.00 – 11.00 kan du ringe til kursuscentret i København på mobil: 92 44 11 17.

Her er praktiske oplysninger til dig, der har booket lokale i åbningstiden

Hvordan kommer jeg ind og ud?

  • Når adgangsdøren er låst, kan den åbnes i nogle sekunder ved hjælp af et tryk på kontakten med teksten ”DØR KONSTANT”. Rør ikke ved andre kontakter.
  • Skulle det ske, du kommer inden personalet – tryk da koden på panelet.
  • Bemærk: Døren i gadeplan på Åboulevarden 31 er åben mandag til fredag til kl. 20.00 – Uden for dette tidsrum kan man ikke komme ind i opgangen – men man kan godt komme ud.
Her er praktiske oplysninger til dig, der har booket lokale uden for åbningstiden

Hvordan kommer jeg ind?

  • Bemærk: Døren i gadeplan på Åboulevarden 31 er åben mandag til fredag til kl. 20.00. Uden for dette tidsrum kan man ikke komme ind i opgangen – men man kan godt komme ud.
  • I weekenden er døren låst i gadeplan, og der skal bruges nøgle for at komme ind. Døren skal forblive låst på Åboulevarden – den må IKKE stå åben, hverken på den ene eller anden måde.
  • Uden for døren på 2. sal, er der en dørkode –  her tastes dør-koden.
  • Inden for døren på 2. sal slås låsemekanismen fra: Tryk på den øverste kontakt, så teksten ”DØR KONSTANT” på kontakten er trykket ind nederst.
  • Når mødedeltagerne er ankommet og mens mødet er i gang: Låsemekanismen slås til igen – ”DØR KONSTANT” skal være trykket ind øverst.
  • Når døren er låst, kan den åbnes i nogle sekunder ved hjælp af et tryk på kontakten med teksten ”DØR”.
  • Når den sidste forlader lokalerne tjekkes udefra at døren er låst – VIGTIGT!
KONTAKTPERSONER

Kursuscenter
tlf.: 35 26 99 55
booking@dp.dk

 

Kontakt vedrørende betaling:

Riffat Ahmad
E-mail: ria@dp.dk
Tlf.: 35 25 97 41

Start med at skrive, og tryk Enter for at søge