Vi har udskifter alle IT-systemer, processen er fortsat i gang og tidplanen for de sidste ændringer er:
Tiden er løbet fra vores gamle it-systemer, og flere af funktionerne fungerer ikke længere og kan ikke opdateres. Det kan vi ikke leve med. Vi har brug for systemer, der understøtter jeres og vores behov for at servicere jer bedst muligt. Og hurtigst muligt.
Derfor skifter vi systemer for at sikre fremtidens behov for medlemskommunikation og sikker opbevaring af data om dig som medlem.
Det betyder, at vi bliver nødt til at sige farvel til noget, vi har været vant til og goddag til nye muligheder med tiden.
Nogle vil opleve det som generende, at vi skifter it-systemer. Dels fordi vi skal vænne os til noget nyt, og dels fordi det kræver tid at lære nye systemer at kende. Også i sekretariatet. Svar, telefoner og sagsbehandling vil måske nok tage lidt længere tid i en periode, mens vi lærer, hvilke knapper vi skal trykke på.
Vi orienterer løbende om det nye og opfordrer dig som medlem til at:
Du modtager løbende mails fra os, der fortæller om udviklingen, og hvad du bør forholde dig til.
Kontakt os på dp@dp.dk, hvis du har spørgsmål.