Send firmaet til psykolog

 I

Presseklip: Dansk Psykolog Forening bejler nu til virksomheder, som kunne have brug for en psykolog.

Har du ondt i dit firma? Så er det måske en ide, at konsultere en psykolog på firmaets vegne.

Det mener i hvert fald Dansk Psykolog Forening, der i dag lancerer en kampagne, der opfordrer virksomheder til at inddrage psykologernes ekspertise, når de skal udvikle og udvide firmaet.

– Det moderne arbejdsmarked er blandt andet karakteriseret ved, at udvikling – både af ledelsen og den enkelte medarbejder – er en vigtig parameter for produktivitet og vækst. Også et frugtbart arbejdsmiljø, indsigt i forbrugernes adfærd og en effektiv og professionel rekruttering af nye medarbejdere er vigtige konkurrenceparametre, lyder det var fra Eva Secher Mathiasen, formand for Dansk Psykolog Forening.

Foreningen har også sat et mål med kampagnen. De vil, hvis firmaerne tager godt imod dem, være med til at skal skabe 3500 flere job i den private sektor de næste ti år.

Se også Psykolog Kampagnen her.

Fyens.dk, 28. januar 2013.

Start med at skrive, og tryk Enter for at søge