Mødebooking i København
Frem til omkring kl. 16.00 befinder både sekretariat og medlemmer sig i huset. Du kan fortsat altid få hjælp af kursuscentret, som du finder i receptionen, lige når du kommer ind.
Om aftenen har medlemmerne som regel huset for sig selv. Du kan dog få hjælp i kursuscentret, der om aftenen er bemandet med psykologistuderende fra kl. 15:30-20:00 og i weekenden kl. 08:00-13:00.
Det fungerer fantastisk pga. gode systemer, og fordi alle bidrager til at holde lokalerne ryddelige og behagelige.
Mødebooking, aften- og weekendstudenter
tlf.: 92 44 11 17 (hverdage kl. 15.30-20 og weekender kl. 8-13)
booking@dp.dk
Service- og trivselschef, Heidi Hilmar Svane
tlf.: 35 25 97 26 mobil: 22 66 90 17
hsh@dp.dk
Servicemedarbejder, Jan Petersen
tlf.: 35 25 97 15 mobil: 40 61 69 71
jap@dp.dk
Kontakt vedrørende betaling:
Riffat Ahmad
ria@dp.dk
tlf.: 35 25 97 41
Stuen A
Er placeret i stuen til højre for receptionen.
Der er plads til 18 deltagere + undervisere.
AV-udstyr: PC, projector, Click-share, højtaler.
Udstyr: Whiteboard og flipover.
Der er let adgang for kørestolsbrugere.
Stuen B kan med fordel bookes også, når der afvikles kurser med heldagsforplejning.
Stuen B
Er placeret i stuen til højre for receptionen forbi mødelokalet stuen A.
Der er plads til 8 personer og man sidder rundt om et firkantet mødebord.
Udstyr: PC, touch-skærm, whiteboard og flipover.
Der er let adgang for kørestolsbrugere.
2A
Er placeret på 2. sal til højre
Der er plads til max. 60 personer i bordopstilling og 76 personer i stolerækker.
AV-udstyr: PC, projector, højtaler, mikrofoner; 1 håndholdt og 1 clips.
Udstyr: Whiteboard, flipover, videokonference, Click-share, livestreaming eller optagelse.
Der er let adgang for kørestolsbrugere.
3A
Er placeret på 3.sal. Hovedtrappen går til 2.sal. På 2. sal skal man til venstre op ad en vindeltrappe.
Der er plads til max 16 personer og man sidder ved et ovalt bord.
AV-udstyr: PC, projektor, højtaler.
Udstyr: Whiteboard og flipover.
Der er ikke let adgang for kørestolsbrugere, da man skal op ad flere trappetrin,
3B
Er placeret på 3.sal. Hovedtrappen går til 2.sal. På 2. sal skal man til venstre op ad en vindeltrappe.
Der er plads til 16 personer og man sidder rundt om et firkantet mødebord.
Udstyr: PC, touch-skærm, whiteboard og flipover, videokonference.
Der er ikke let adgang for kørestolsbrugere, da man skal op ad flere trappetrin.
ANDRE MULIGHEDER
DGI-byen: Tietgensgade 65, 1704 København V, Telefon: 33 29 80 00
IDA Mødecenter: Kalvebod Brygge 31-33, 1780 København V, Telefon: 33 18 46 64. e-mail: booking@ida.dk
Dansk Psykolog Forenings kantine står for den daglige forplejning til kursister, mødedeltagere og personale.
Kantinen arbejder for at levere forplejning, der er sund, varieret efter årstiden og delvis økologisk (det økologiske spisemærke i sølv.)
Se Fødevarestyrelsens kontrolrapport fra 18. oktober 2021.
Bestilling af forplejning skal ske i forbindelse med mødebookingen i så god tid som muligt her.
Morgenmadsservering
Kursister og mødedeltagere i mødelokalerne kan bestille følgende fra sortimentet: kaffe, te, vand med og uden brus, frugt, hjemmebagt grovbrød, rugbrød, smør, ost og marmelade.
Formiddagsservering
Kursister, mødedeltagere og gæster i mødelokalerne kan bestille følgende fra vores sortiment: kaffe, te, frugt, sund snack, kage, vand med brus og uden brus.
Frokostservering kl. 12-13:15
Kursister, gæster og mødedeltagere kan bestille årstidens bæredygtige og økologiske tag-selv-buffet, som serveres i kantinen, hvor personalet også spiser. Det daglige sortiment kan fx være: grønne hjemmelavede salater, lune retter, kold/varm suppe og ost. Der vil altid være to vegetariske retter.
Eftermiddagssortiment
Kursister, mødedeltagere og gæster i mødelokaler eller kantinen kan bestille følgende fra vores sortiment: kaffe, te, frugt, kage, sund snack, vand med og uden brus. Det er også muligt at bestille sandwich, måltidssalat og let anretning (fx fisk, kød, ost og to salater). Eftermiddagssortimentet må indtages i lokalet.
Aftensortiment
Det er muligt for alle at bestille let anretning (fx fisk, kød, ost og to salater), sandwich og måltidssalat, som må indtages i lokalet.
For forretningsudvalg, etiknævn, faste udvalg, fagnævn og arbejdsgrupper nedsat under bestyrelsen er sortimentet: buffet svarende til den, der er serveret til frokosten. Man betjener sig selv.
Weekend
Ved heldags arrangementer skal der bestilles fuld forplejning og frokosten vil være en sandwich.
Kursister og mødedeltagere kan bestille følgende i sortimentet: kaffe/te, vand med og uden brus, sund snack, frugt, kage.
ANDRE MULIGHEDER
Hvis I ønsker at spise uden for Stockholmsgade, anbefaler vi:
Cafe Marzano
Lundsgade 7
2100 København Ø
Telefon: 4025 4125
Statens Museum For Kunst
Sølvgade 48
1307 København K
Telefon: 33 74 84 00
Aamann’s
Øster Farimagsgade 12
2100 København Ø
e-mail: booking@aamanns.dk
Telefon: 35 55 33 10
Det er udelukkende Decentrale enheder der kan booke mødelokaler i Dansk Psykolog Forenings lokaler via mødebookingsystemet.
Brugernavn og adgangskode er sendt til den enkelte decentrale enheds styrelse.
Antal deltagere og bestilling af forplejning
Bestilling af forplejning skal ske i forbindelse med mødebookingen.
Antallet af mødedeltagere kan justeres indtil en uge før afholdelse af arrangementet/mødet.
Vær i god tid
Da vores mødelokaler er booket lang tid ud i fremtiden, især det store lokale 2A, er det en god idé at være i god tid, når du ønsker at booke et lokale.
Afbestilling
Skal ske så hurtigt som muligt samme sted, hvor du bestiller, og senest en uge før afholdelse af arrangementet/mødet.
Kopier
Som udgangspunkt er husets holdning, at der ikke kopieres kursusmaterialer. Det er spild af papir for de fleste. I stedet anbefaler vi at materialet sendes på mail til den enkelte kursist/mødedeltager og der tages noter på PC.
Den decentrale enhed har en kopikode og skal som udgangspunkt selv kopiere. Husk at det tager tid. Medbring eventuelt kopier selv.
Kopier af undervisningsmateriale bestilles tre dage før afholdelse af et kursus, såfremt Kursuscentret skal stå for kopieringen.
Sort/hvid kopi: kr. 0,50 pr. stk.
Farve kopi: kr. 0,75 pr. stk.
Tager kopieringen mere end 1 time, afregnes der med 160 kr. pr. arbejdstime (over 100 stk.).
Kontakt: jap@dp.dk.
Brug af huset
Huset i Stockholmsgade er et aktivt medlemshus. Nedenfor finder du nogle retningslinjer for, hvordan vi færdes i det.
Elevator
Der er elevator hele vejen op i huset. Elevatoren findes ind gennem glasdøren til venstre for hovedtrappen.
Handicapfaciliteter
Der er adgang for handicappede i dagtimerne fra kl. 9.00 – 20.00.
Adgangen er ved glaspartiet Stockholmsgade 27. Derfra er der elevator op til de øvrige etager.
For at sikre at du kan komme ind skal der laves en aftale på booking@dp.dk.
Lokalerne stuen A, stuen B og 2A er velegnet til kørestolsbrugere.
Lokalerne 3B og 3A er ikke velegnet til kørestolsbrugere, da der er flere trappetrin op til lokalerne.
Der er handicaptoiletter i kælderetagen ved siden af kantinen samt på 2. sal tv.
Kantinen
Kantinen benyttes udelukkende til at indtage mad og drikke. Til møder skal der benyttes mødelokaler.
Køkkenet
Betjenes af personale frem til kl. 13.00. Herefter kan køkkenet ikke benyttes.
Parkering
Der kan parkeres i Stockholmsgade mod betaling som i det øvrige København. Du kan betale (og forlænge) din parkering via mobil til EasyPark på 70 22 12 45 (eller via EasyParks App). Områdekoden er 3200.
Der kan ikke parkeres i gården, da parkeringspladserne er forbeholdt sekretariatet.
Der findes cykelstativer foran bygningen.
Rygning
Er kun tilladt uden for bygningen. Det er vigtigt, at de opsatte askebægere benyttes.
Mødebooking i Aarhus
Frem til omkring kl. 16.00 befinder både sekretariat og medlemmer sig i huset. Om aftenen har medlemmerne det som regel for sig selv. Det fungerer fantastisk pga. gode systemer og alles bidrag til at holde lokalerne ryddelige og behagelige. Mottoet er: Efterlad lokalet i samme stand, som du forventer at overtage det.
Bestilling af mødelokaler
Det er udelukkende Decentrale enheder der kan booke mødelokaler i Dansk Psykolog Forenings lokaler via mødebookingsystemet.
Brugernavn og adgangskode er sendt til den enkelte decentrale enheds styrelse.
Afbestilling af mødelokaler
Skal ske hurtigst muligt og senest en uge før afholdelse af mødet for at undgå betaling.
Kontaktpersoner
Kursuscenter
tlf.: 35 26 99 55
booking@dp.dk
Kontakt vedrørende betaling:
Riffat Ahmad
tlf.: 35 25 97 41
ria@dp.dk
Lokale Floden – plads til 49 personer (stoleopstilling)
Lokalet står med opstilling til 24 personer.
Lokalet afleveres med den opstilling, der er i lokalet ved ankomst.
Lokale Åen – plads til 30 personer (stoleopstilling)
Lokalet står med opstilling til 22 personer. Lokalet afleveres med den opstilling, der er i lokalet ved ankomst.
Lokale Bækken – mødebord til 12 personer
Grupperum – mødebord til 6 personer
Bestilling af forplejning skal ske i forbindelse med mødebookingen i så god tid som muligt her.
Morgenmadsservering
Kursister og mødedeltagere i mødelokalerne kan bestille følgende fra sortimentet: kaffe, te, vand med og uden brus, frugt, hjemmebagt grovbrød, rugbrød, smør, ost og marmelade.
Formiddagsservering
Kursister, mødedeltagere og gæster i mødelokalerne kan bestille følgende fra vores sortiment: kaffe, te, frugt, sund snack, kage, vand med brus og uden brus.
Frokostservering kl. 12-13:15
Kursister, gæster og mødedeltagere kan bestille tag-selv-buffet, som serveres i kantinen, hvor personalet også spiser. Det daglige sortiment kan fx være: grønne hjemmelavede salater, lune retter, pålæg, kold/varm suppe og ost. Der vil altid være en vegetarisk ret.
Eftermiddagssortiment
Kursister, mødedeltagere og gæster i mødelokaler kan fra vores sortiment bestille: kaffe, te, frugt, kage, sund, snack, vand med og uden brus. Det er også muligt at bestille sandwich, måltidssalat og let anretning. (fx fisk, kød, ost og forskelligt tilbehør). Eftermiddagssortimentet må indtages i lokalet.
Aftensortiment
Det er muligt for at bestille let anretning (fx fisk, kød, ost og forskelligt tilbehør), sandwich og måltidssalat, som må indtages i lokalet.
Weekend
Ved heldags arrangementer skal der bestilles fuld forplejning og frokosten vil være en sandwich.
Kursister og mødedeltagere kan bestille følgende i sortimentet: kaffe/te, vand med og uden brus, sund snack, frugt, kage.
Røgfrit miljø
Dansk Psykolog Forening på Åboulevarden har røgfrit miljø – dvs. der skal ryges udenfor, helt nede på gaden – nyd samtidigt udsigten til Åen
Trådløst netværk
Du finder nemt koden som hænger rundt omkring i huset.
Hjælp til PC-udstyr
AV-udstyr og PC. Er der udfordringer med AV-udstyr eller PC i tidsrummet fra kl. 15.00 – 20.00 i hverdage eller i weekenden mellem kl. 8.00 – 13.00 kan du ringe til kursuscentret i København på tlf.: 92 44 11 17. Kom i god tid, så du kan sætte dig ind i AV-udstyret.
Hvordan kommer jeg ind og ud?
Hvordan kommer jeg ind?
Som udgangspunkt er husets holdning, at der ikke kopieres kursusmaterialer. Det er spild af papir for de fleste. I stedet anbefaler vi at materialet sendes på mail til den enkelte kursist/mødedeltager, og der tages noter på PC.
Den decentrale enhed har en kopikode og skal som udgangspunkt selv kopiere. Husk at det tager tid. Medbring eventuelt kopier selv.
Kopier af undervisningsmateriale bestilles tre dage før afholdelse af et kursus, såfremt Kursuscentret skal stå for kopieringen.
Sort/hvid kopi: kr. 0,50 pr. stk.
Farve kopi: kr. 0,75 pr.stk.
Tager kopieringen mere end 1 time, afregnes der med 160 kr. pr. arbejdstime (over 100 stk.).
Vi glæder os til at se dig på vores kurser i Aarhus og København. Du finder vores retningslinjer under Covid-19 her.
Det hybride møde eller kursus kræver noget andet og mere end en aktivitet, der udelukkende holdes fysisk eller online. Vi anbefaler, at du i videst muligt omfang undgår hybridmøder. Overvej i stedet, at alle er med online til mødet. På den måde undgår I, at der skabes en uligevægt blandt deltagerne. Hvis det er nødvendigt med hybridmøde, kan du med fordel læse vores guide til, hvordan du får det bedst mulige ud af mødet.