Det kræver en bevidst transition at lande godt i rollen som leder. Du er allerede i besiddelse af nogle menneskelige egenskaber, der vil hjælpe dig til at skabe resultater sammen med dine medarbejdere. Nu handler det om at finde dig selv i din nye rolle og få skabt dit eget fundament.
På morgenmødet vil du blive præsenteret for nogle værktøjer til at komme godt ind i lederrollen og blive inspireret til hvordan du kan opbygge tillid, følgeskab, styrke relationerne og skabe god ledelse. Få tryghed i din rolle som leder, og skab trivsel og gode resultater med dit lederskab.
Dagens agenda:
Transitionen til lederrollen
Følgeskab, tillid og relationer
Oplægsholder er Charlotte Sommer Madsen. Charlotte er en stærk strategisk og analytisk rådgiver, som tænker i muligheder og løsninger. Ledelse betragtes af Charlotte som en selvstændig disciplin der skal trænes og udvikles - en disciplin som kræver livslang læring og forudsætter mod, selvindsigt og nysgerrighed. Hun har selv mange års ledererfaring fra danske og internationale virksomheder.
Charlotte har sin fortid som direktør i analysebranchen og har fra denne platform specialiseret sig i at udvikle succesfulde ledere og medarbejdere. Hun er uddannet på Copenhagen Business School med en HD Afsætning, samt fra Aarhus Universitet med en Master i Positiv Psykologi. Derudover har hun en NLP Master, proceskonsulentuddannelse samt coachuddannelse. Er desuden certificeret i flere personprofilanalyseværktøjer. Charlotte mestrer at arbejde i et spændingsfelt mellem udvikling af mennesker og strategisk forretningsforståelse.
Vi åbner dørene kl. 8.30 og serverer kaffe/te og en croissant, inden vi starter morgenmødet kl. 9.00.
Målgruppe: Arrangementet er forbeholdt ledere, altså medlemmer som har ledelsesansvar. Begrænset antal pladser.
Deltagergebyr: Det er gratis at deltage (morgenmødet er kun åbent for medlemmer, som er ledere).
Arrangør: Arrangementet er en del af rækken af arrangementer under titlen 'Inspiration og værktøjer til dig som er leder'.
Disclaimer
”Da mødet afholdes i samarbejde mellem en række organisationer, er det nødvendigt, at vi oplyser dit navn og arbejdssted til den arrangerende organisation. Dermed udveksler vi også oplysning om dit fagforeningsmedlemskab. På mødet vil der endvidere blive omdelt en deltagerliste, som udelukkende angiver navn og arbejdssted for deltagerne. Ved din tilmelding giver du tilladelse til, at vi kan udveksle disse oplysninger, og at dit navn og arbejdssted vil fremgå af deltagerlisten. Oplysningerne udveksles udelukkende med den arrangerende organisation, og slettes af denne efter morgenmødet er afholdt. Du kan til enhver tid trække dit tilsagn tilbage ved at framelde dig mødet.”
Akademikerhuset, Åboulevarden 23, 2. sal, 8000 Århus C
14.september 2023
Når dørene åbnes kl. 8.30 vil der være kaffe/te og en croissant inden vi starter mødet.
Torsdag 28. september 2023, kl. 9.00-11.00
Arrangementet er forbeholdt ledere, altså medlemmer som har ledelsesansvar. Begrænset antal pladser.
Det er gratis at deltage. deltagelse kun for medlemmer, som er ledere.
Kontakt kursuscenter@dp.dk